Serviciul juridic al I.P. „Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112” recrutează pentru funcția de jurist
Sarcini de bază:
- Avizarea/elaborarea, efectuarea expertizei juridice la proiectele de acte normative, acte administrative, atât interne, cât și externe, inclusiv elaborate de subdiviziunile structurale ale Serviciului 112;
- Revizuirea periodică a actelor normative, conform domeniului de competentă;
- Examinarea și elaborarea răspunsurilor la reclamații, cereri și petiții parvenite din partea persoanelor fizice și juridice, a organelor de drept, în adresa Serviciului 112;
- Acordarea asistenței juridice subdiviziunilor structurale ale Serviciului 112;
- Asigurarea înregistrării și înscrierii modificărilor și completărilor în actele de constituire și în datele înscrise în Registrul de stat;
- Actualizarea permanentă a informațiilor referitoare la noile modificări de legislație.
Condițiile pentru ocuparea funcției vacante:
1. Cerințe de bază:
- Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
- Studii cel puțin superioare de licenţă cu diplomă în domeniul de specialitate: Drept;
- Experiență în domeniul elaborării actelor normative, cel puțin 2 (doi) ani;
- Cunoaşterea limbii de stat și a unei limbi de circulație internațională constituie un avantaj;
- Lipsa antecedentelor penale sau a altor restricţii legale de ocuparea funcţiei vacante.
2. Cunoștințe:
- Cunoștințe de operare la calculator (Word, Excel, PowerPoint, Internet);
- Cunoașterea legislației Republicii Moldova;
- Capacitate de analiză şi rezolvare a problemelor de ordin juridic.
3. Condiții de muncă:
- Salariu atractiv;
- Angajare oficială;
- Dezvoltare profesională continuă;
- Mediu de lucru dinamic și prietenos;
- Spor pentru vechime în muncă (în domeniul telecomunicații).
Atitudini/comportamente:
- Grad înalt de disciplină şi responsabilitate, inițiativă de dezvoltare profesională, obiectivitate, respect față de oameni, flexibilitate, spirit de inițiativă.
Bibliografia concursului:
- Legea nr.100/207 cu privire la actele normative
- Codul administrativ
- Legea nr.174/2014 cu privire la organizarea și funcționarea Serviciului național unic pentru apelurile de urgență 112
- Hotărârea Guvernului nr.647/2018 privind aprobarea Regulamentului de interacțiune între Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112 și serviciile specializate de urgență.
- Hotărârea Guvernului nr.243/2016 privind crearea Serviciului naţional unic pentru apelurile de urgenţă 112
- Legea nr.148/2023 privind accesul la informațiile de interes public
- Legea nr.241-XVI din 15 noiembrie 2007 cu privire la comunicațiile electronice
- Legea nr.133/2011 privind protecţia datelor cu caracter personal.
Notă: Informaţia despre data şi ora interviului va fi adusă la cunoştinţa fiecărui candidat admis
E-mail: [email protected]
Serviciul naţional unic pentru apelurile de urgenţă 112 (în continuare – Serviciul 112) este persoană juridică, are statut de instituţie publică, misiunea căreia este asigurarea preluării, înregistrării, prelucrării apelurilor de urgenţă şi transmiterea solicitărilor de intervenţie procesate către serviciile specializate de urgenţă.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.