Wall-Street.ro informează următoarele: Compania Coca-Cola a fost amendată în Ungaria pentru o campanie publicitară în care apar cupluri formate din persoane de același sex. Departamentul de Protecție a Consumatorilor a precizat că a fost încălcată o prevedere din Legea privind publicitatea care interzice reclamele care ar putea afecta dezvoltarea fizică, mentală, emoțională sau morală a copiilor și adolescenților.
Compania a reacționat atunci printr-o declarație în care sublinia că „toți suntem egali, indiferent de naționalitate, religie, sex, vârstă, etnie, limba vorbită, hobby-uri și opinii” și că „atât heterosexualii, cât și homosexualii au dreptul să iubească persoana pe care o aleg, așa cum este mai bine pentru ei”. O săptămână mai târziu, Coca-Cola și-a schimbat afișele campaniei publicitare #loveislove cu unele în care sunt sticle cu desene cu curcubeu. Compania a spus că acest lucru nu s-a întâmplat din cauza criticilor, ci pur și simplu este vorba de „a doua fază” a campaniei, care a fost planificată în acest fel.
Cu toate acestea, a fost lansată o petiție împotriva campaniei, semnatarii susținând că aceasta „popularizează homosexualitatea cu ajutorul reclamelor”.
Coca-Cola a declarat pentru că a primit o amenda de 500.000 de forinti (1591 de euro).
Aflaţi mai mult despre Protecția consumatorului