Asistent notarial
Responsabilităţi:
– redactarea proiectelor actelor notariale;
– completarea registrelor notariale;
– realizarea unor lucrări de arhivă;
– întocmirea rapoartelor;
– verificarea datelor în registrele electronice;
– scanarea, copierea, prelucrarea documentelor;
– preluarea, înregistrarea şi arhivarea corespondenţei;
– realizarea altor lucrări de arhivă etc.
Cerinţe:
– studii juridice superioare sau experienţa de muncă în domeniul arhivării sau în domeniu juridic constituie un avantaj.
– competență, responsabilitate, punctualitate, operativitate;
– capacitate de însuşire rapidă a informaţiilor;
– bune abilităţi de comunicare;
– abilități de utilizare a calculatorului;
– tehnoredactare rapidă;
– cunoaşterea limbii române (scris şi vorbit); cunoaşterea limbii ruse sau a altor limbi de circulaţie internaţională constituie un avantaj;
– dorinţă de a lucra în echipă pe termen lung;
– rezistenţă la stres;
– buna educație, maniere și amabilitate.
Condiții de muncă:
– Program de lucru: Luni-Vineri 09:00-17.00;
– Adresa: mun. Chişinău, str. Kiev, 9/1;
– Salariu negociabil, în funcţie de calificarea şi experienţa persoanei;
– Pachet social;
– Ghidare iniţială;
– Loc de muncă stabil.
Persoanele interesate urmează să transmită CV-ul la adresa: carolinahanganu@gmail.com, cu indicarea postului pentru care aplică.
Candidații preselectați vor fi invitați la interviu.
Pentru detalii nu ezitați să ne contactați la numerele de telefon: 069145251, 022811035.