Vineri, 11 februarie 2022, Comisia economie, buget și finanțe a anunțat concursul deschis pentru selectarea a doi candidați la funcția de Consilier pentru soluționarea contestațiilor al Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor (ANSC).
Potrivit Regulamentului privind modul de organizare și desfășurare a concursului, candidatul la funcția de Consilier pentru soluționarea contestațiilor al ANSC trebuie să dețină cetățenia Republicii Moldova; să dețină o diplomă de studii superioare; să aibă o vechime în muncă de cel puţin 10 ani în domeniul juridic, economic sau tehnic, precum și o experiență de cel puțin 3 ani în domeniul achizițiilor publice; să cunoască limba română și limba engleză; să nu fie membru al unui partid politic și/sau afiliat politic.
Fiecare candidat urmează să depună la Comisie un dosar care include cererea de participare la concurs; copia de pe buletinul de identitate; curriculum vitae; copiile de pe diplomele de studii şi de pe certificatele de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare; dovada vechimii în muncă și alte acte.
Candidaţii vor depune dosarele complete la Comisia economie, buget și finanțe a Parlamentului Republicii Moldova, în perioada 11.02.2022 – 25.02.2022.
Candidații admiși la proba de interviu se vor prezenta pentru audiere în cadrul unei ședințe deschise a Comisiei în ordinea depunerii documentelor de participare la concurs.
După audiere, Comisia se va întruni în ședință închisă pentru a evalua prezentările și a lua o decizie privind selectarea candidaților.
Aflaţi mai mult despre achiziții publice, Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor, Comisia economie buget și finanțe, Consilier pentru soluționarea contestațiilor
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.