Serviciul Fiscal de stat comunică că înregistrarea/reînregistrarea/radierea din evidență a echipamentelor de casă și control pe perioada stării de urgență se efectuează conform modului stabilit în Regulamentul cu privire la modul de evidență și sigilare a echipamentelor de casă și de control.
Prin urmare pentru înregistrarea echipamentelor de casă și control, contribuabilul depune Cererea la subdiviziunea Serviciului Fiscal de Stat și documentele stabilite la pct. 15 (pentru înregistrarea MCC/IF) sau la pct. 46 (pentru înregistrarea terminalului de plată în numerar/ aparatului de schimb valutar) din Regulament.
Pentru radierea din evidență (reînregistrare) a echipamentelor de casă și control contribuabilul prezintă Cererea la subdiviziunii Serviciului Fiscal de Stat care a înregistrat/reînregistrat echipamentul de casă și control și documentele conform pct. 23 (pentru radierea MCC/IF) sau pct. 53 (pentru radierea TP/AV) din Regulament.
Modul de expediere la/primire de la reparație a mașinilor de casă și de control/imprimantelor fiscale (MCC/IF) pe perioada stării de urgență este stabilit în circularele SFS nr. 26-11/1-12/5045 din 27.03.2020 și nr. 26-11/1-12/213 din 10.04.2020.
Deasemenea este de menționat faptul că reieșind din Dispoziția Comisiei Situații Excepționale, subdiviziunile Serviciului Fiscal de Stat activează în perioada 07-17 aprilie cu un program restrâns. În aceste circumstanțe, deservirea contribuabililor este asigurată de câte un angajat în cadrul fiecărei subdiviziuni teritoriale, în intervalul orelor 7:30-16:00.
Totodată, în perioada 14-30 aprilie, pentru a depune cererea, vă puteți programa la numărul de telefon: 022 82 34 46 sau la adresa de e-mail: [email protected].
Aflaţi mai mult despre Serviciul Fiscal de Stat din Republica Moldova
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.